sobota, 27 czerwca 2015

Taaa ;-;

Miałam nadzieje, że nie będę musiała tego pisać ale jednak.
Rozdział miał być dzisiaj, ale jak już da się zauważyć nie ma go...
Jest kilka powodów.
Pierwszy taki, że mam kompletną blokadę.
Głowa huczy mi od pomysłów ale kiedy przychodzi mi coś napisać, wszystkie znikają.
Po drugie, zauważyłam, że prawie nikt nie komentuje.
W sumie czego mogę się spodziewać, dopiero zaczęłam, ale jak po rozdziałem pierwszym było sześć komentarzy tak pod trzecim dwa.
Nie wiem kiedy pojawi się rozdział, za nie długo wyjeżdżam na kolonie i nie będzie mnie dwa tygodnie, więc szczerze nie wiem jak to będzie.
Jak wam minął pierwszy dzień wakacji?
Bo ja szczerze ich nie czuję.
Całuje Shadow.

2 komentarze:

  1. Rozumiem Cię.
    Ale komentarze to na pewno tylko chwilowe :D Z czasem będzie ich przybywać ;3
    Mi (pierwszy dzień wakacji) nie za fajnie... Ale nie gadamy teraz o mnie xD
    Czekam ;*
    Roxita

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szablon by
InginiaXoXo